úterý 7. srpna 2012

4.8.2012 Sobota – den pracovní (Miška)


Původní plán byl prát druhou várku oblečení klukům, ale voda netekla. Takže jsme se  s holkama vrhli na třídění léku, jejich anglický popis a popř. Dávkování, tak aby to bylo pro sestru Honestu, co nejprřehlednější. Já, Gabča a Zuza jsem tedy „pracovali na lécích“, Jana opatřovala kaše svahilským návodem a Tom s Michalem plánovali přístavbu králikárny a slepičárny k misijní budově, opravovali zámky a mazali panty, vyměňovali žárovky a vyrobili regály...

Já jsem si původně myslela, že naše léky budou otázkou jednoho dopoledne, ale dost nemile mě překvapilo, že jsme u toho ztvrdli celý den a to nám ještě cosi té práce zůstalo na dny další. Únavný pracovní den byl zakončen večerním pexesem v sirotčinci, kde jsme s kluky zároveň procivičovali jejich anglickou a naši svahilskou slovní zásobu.

Po večeři se Gabča a Zuza ujaly úkolu opatřit Jacoba aJamese plenkami, už to vyzkoušeli v pátek a fungovalo to, byly mokré pouze plenky, už né matrace a povlečení, takže ubyla práce při každoranním praní. Zprvu se jim starší kluci smáli, že mají plenky jako mimina, ale když jsme naprosto vážně přišli s tím, že do plenek navlíkneme všechny kluky, včetně Faustina, tak z toho měli legraci všichni a stalo se to pomalu celovečerní hrou. Ben Switbert, který se tu večer za námi stavil a zůstal přes noc, dostal plenky málem taky:-):-):-) nehledě na to, že už za pár měsícu končí střední školu.

Žádné komentáře:

Okomentovat